Kanske dags nu...


Dags att skriva ett par rader kanske? ^^

Har väl inte hänt så mycket, har ju mest jobbat av någon konstig anledning...

Tordagen var vi på Magnus Betnér och det var ju fantastiskt roligt som vanligt ;)

I fredags så kom Sanna och Thomas och käkade Kina-mat med oss :) Trevligt och jääävligt gott! Käkade mina friterade räkor som vanligt, hur fan kan det vara så gott??? Mumma!

Sen har jag jobbat hela helgen... Ska snart gå till jobb faktiskt för lite kvällsjobb. ska jobba med susususususususanne och den lilla svarta flickan ;) Haha! Har ju praktikant men hon är ju typ självgående, Mycket bra! ^^ 

Räknade aningens fel, ska tydligen jobba i morgon också *suck* Vilket betyder att det blir då alldeles för många timmar nästa vecka så jag lär ringa Stubbans och fixa det där... kanske Dorran vill jobba lite?? :)
Hade ju glömmit Måndagen ju... Orkar inte prata med L-M för hon är så jävla sur...

Appropå sur... Kylig stämmning på jobb.... WFT har hänt?? Den som man trodde skulle vara den sista liksom.. Bra att du satte ner foten Dorris, duktig du <3

Nähä, nu ska jag traska till jobb.. Mycket traskande denna vecka ^^

Men jag får ju vara en timma med Dorran så det blir nog bra, synd bara att jag är så jävla trött! :(

Men men

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0