Joho då!



Jag lever.. Har bara jobbat och haft en massa grejs för mig ;)



Uppe med tuppen idag!  Eller med Jockhans kanske... Körde ju ut bilen till Laknäs igår så jag är billös :(
Men det har jag löst! Åkte med Jocke till jobb idag och tog hans bil hem så jag är bilburen ifall det blir kaffe i Heden :)

Tänkte att jag skulle tvätta idag dårå... Men bara för att jag har gått upp okristligt tidigt så har nån tagit tvättiden från 7... Jaja.. Har de inte börjat kvart över åtta så snor jag den! Rakt av bara! Vad fan, sitta här och vänta på att klockan blir elva medans tvättstugan står tom?? Nej, tror inte det va... Ju tidigare tvätter är klar desto tidigare kommer jag ut till Heden ju!

Fan vilket bajs det är på tv vid den här tiden.... Uselt... Kan dom inte visa nåt coolt som till exempel Mac Guyver eller Knight Rider?? Eller V...

Kanske ska dra igång Twin Peaks-boxen? Vad tror ni? Kan det vara nåt?

Fast jag redan vet vem som mördade Laura Palmer ;)



Anyway... Hörs sen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0