Jo men visst så var det typ lissom jussom



Har fan inte orkat med att tjöta på denna blogg på nån dag. Antar att ni förstår varför... Är förjävla ledsen för bilen så det känns ganska så tungt nu.
Hoppas på att det "bara" är några fjortisar som har haft tråkigt för är det nån som har gjort det på fullt jävleskap och för att såra så måste jag säga att det är nerdig som fan... Vill inte tro att människor är så ondskefulla.







I alla fall....

Söndagen var ganska lugn, var på marknaden med Prinsen och svärmor. Handlade mest skit som vanligt ;) Munkar! Gött!

I går tvättade jag medans Jockhans jobbade och sen åkte jag och min pundar-volvo iväg till Therese. Hon hade Anders hemma och det bästa med Jocke är tydligen jag! :) Härliga unge!! <3


Två Fina <3

Sen blev det bus och när Jocke kom blev det ännu mer bus :)

Jockes Morfar fyllde 89 år och vi åkte dit och lämnade present och fikade. Träffar Jockes släkt mer än min (inte så konstigt kanske) men jag klagar inte. Det är det trevlig släkt att bli "ingift" i :)


Idag, Tisdag, har jag jobbat. Hade en intro som jag inte såg röken av ;) Så det kan gå! Men Nettan och Marann tog hand om henne så bra så!
När jag kom hem så gick jag in till Clary en sväng och tog en kopp kaffe. Kännde hur trött jag var så jag gick hem och slappade en stund..., Sånt behövs kan jag lova...

För övrigt så ringde farbror Doktorn idag. Han tyckte väl inte att det var så bra att jag mår illa men vi får se vad proverna säger. Det är i alla fall normalt för mig :(  jaja... Inga bullar i ugnen här inte!
Inte än i alla fall....;)

Är nyss hemkommen från en promenad med Dorran och Daisy, vi kom ju på att Daisy är en spår-hund! Haha!

Har blivit mycket promenerande dom senaste dagarna... Bra det, då blir dietisten glad!

Tur att man kan glädja nån liksom.

Nu ska jag lägga mig i badet och läsa en bok som jag har lånat av svärisarna, tur det finns folk omkring en som läser. Har ju läst allt jag äger både en och sju gånger....

Men badet var det nu ja!

Puss och kram, skumbanan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0