Inget för känsliga....


Skrivareländet vägrar blankt att samarbeta! Fan vad less jag blir! Du har papper, fatta!

Jävla muppgrejimoj...


Idag har jag och Claran druckit lite Bacardi :) Göttans!

Jag har också druckit kaffe med Tessisen. Mycket dricka idag ;)


Men fan vad less jag blir på folk ibland... Vet att det bara är bajs och ingen idé att lägga ner energi på men jag kan inte hjälpa att jag blir irriterad... Vissa människor fattar liksom inte när de ska lägga ner! De fattar inte när de börjar gå för långt så det inte finns någon återvändo. Vissa saker kan man låta passera men när det blir mer och mer så funkar det liksom inte så... Men men... Jag snackar ju skit om Tessisen så vad fan vet jag?

Jävla muppar....

Men grattis, sitt i den lilla bubblan och försök inbilla folk saker som inte stämmer. Försök slå i folk lögner så de tycker synd om dig. Anklaga folk för olagliga saker så de får dåligt rykte. Är det status i det? Jag bara undrar.
Visst, jag har väl inte alltid vart ärlig i allt jag har sagt och gjort men det handlar om saker som ingen annan har någonting med att göra. Eller? Har alla med att göra vilka jag har legat med kanske? Nej, skulle inte tro det.

Men, gå bakom ryggen på folk för min egen bekvämlighets skull är inte min grej. Eller att söka bekräftelse genom lögner och att utnyttja folk för min egen vinning skull.

Jag vill ha ärliga människor runt omkring mig. Vänner som säger sanningen och som jag kan lite på i vått och torrt. Jag har vänner som jag träffade för 15 år sen som fortfarande är mina vänner. Vår vännskap bygger på tillit och ärlighet. Precis som ett förhållande, om du nu inte visste det.

Jag förstår helt ärligt att du är värsta bitterfittan för att det var jag som blev vald och att det funkar alldeles utmärkt, trots vissa svackor. Men fan, riktig kärlek går inte att hindra.

Ja, jag låter bitter just nu, fine, det kan jag ta. Men du börjar promenera otroligt mycket på mina nerver och jag har sagt det förr och jag säger det igen; Du har ingen aning om vem du retar upp flicka lilla.... Kom ihåg att jag varnade dig....

Kommentarer
Postat av: * Em

Hej :) Allt bra?

2010-05-05 @ 19:31:21
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Martinsson

Man ska inte peta på den Desideria som är irriterad...har människan inte lärt sig det än?! ORKA liksom (med risk för att låta 14)

2010-05-06 @ 12:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0