Trött!


Jobbade dagtur idag igen... Har sovit som en sten i natt men det hjälper ju inte när man inte är någon morgonmänniska :)

Efter jobb så åkte jag och joxzon som sagt till Therese och drack lite kaffe. Sen skjutsade vi henne till jobb så hon fick slita lite grann ;)

Gjorde ett par ärenden i Leksand innan vi åkte till fräcka farmor för en snabbvisit och sen hem för lite fika med Matsi.

Ikväll har jag mått illa som en gnu.. Hoppas att det går över och att det inte är något jävla skit :(  Rolof var ju sjuk nyss så risken finns ju....
Ja, det blir som det blir, inte så mycket att göra åt...

Men nu ska jag i alla fall se på Csi och sen sova, tydligen så var det planeringsdag i morgon med start 7:30... Får jag aldrig sova ut?! :(

Pussar på er!


Lycklig...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0