Trött...

Fy fan i helvete vad trött jag är jämt :( Bita ihop och kämpa på.....


Igår var det medlemsvärvardag, jag och Maggan hade hand om Insjön så vi var runt på olika arbetsplatser och hörde hur de hade det.
På kvällen var det café men det dök inte upp många. Vilket är konstigt med tanke på att vårt avtal går ut nu den sista...

Idag har jag och Clary vart till vårt kära Falun! Idag var vi hos tandhygienisten och jag har lärt mig att när man frågar om det gör ont och de säger, "Njä,du kommer att känna lite" Så gör det ont...

Nu kom älsk hem! Han har vart med Larsson och fiskat lite men inte fan har han fått någon fisk! Uselt.. Jaja...

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan... Trött!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0