Snart är det helg


Vilken trevlig morgon jag fick då! Bästa frisören ever (naturligtvis klipper jag mig där) på förstasidan av FaluKuriren :) Läs vad hon har att säga här.


Fina A-K

Har betalat alla räkningar så nu är det klart! Skönt att ha det gjort :) Funderar på  om jag ska dra mig ner på Hjultorget en sväng. Synd att Clary jobbar :( Eller bra att hon jobbar men synd att hon jobbar just nu menar jag!

Behöver köpa lite värmeskydd till håret och lite sånt. Sen ska jag nog ringa A-K och se om vi kan göra nåt åt troll-håret. Dags för nytt! Vad tror ni om blont? ;) Haha! Eller inte... Men ljusare kanske skulle passa bra så här på vårkanten :) Ja vi får se, hon brukar ju styra upp det där.


Ikväll blir det jobb men sen är jag ledig lör-sön-mån. Helgen går åt att städa lägenheten på Boställsvägen så Larsson får flytta in nån gång. Sen är det samkväm inplanerat både Lördag och Söndag. På Lördag med Clary, Fiffi och Marcus och Söndag med halva Jockes släkt... Blir nog bra det :)

Men nu ska jag sätta fart så jag får någonting gjort innan jobb. MEn först ska jag ringa Hinkan och höra hur det är med dom ;)

Pussipussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0