Skäms!


Nu var det flera dagar sen men det har vart lite mycket på senaste tiden...

Fredagen var det ju dags för fest! Hämtade Linda i Rättvik och sen hämtade Jocke Matsi. Trevligt folk förutom de unga tu som inte kunde slita sig från varandra utan bara satt och slätade av varandra hela tiden. Don´t you just hate that??!! 
Man kan väl stanna hemma om man ändå inte tänker prata med nån utan bara tänker dela saliv.. Det blev irritationsmoment hundra för alla ungefär..

Till slut så ringde 16-åringen (Ja faktiskt) till en kompis som kom. Inte för att hon frågade nån av dom som bodde där men men. Felet var väl att det var en tjej som måste vara väldigt felknullad eller så har hon de flesta kossor på bete... 16-åringen pratade knappt med sin vän utan fortsatte att byta saliv. Sen gick hon och pojkvännen hem,. Och lämnade kvar felknullet!!! Som för övrigt blev väldigt förtjust i stackars Matsi...

Till slut fick vi henne därifrån... My God. 

Men 

Matsis kära vän  (pojkvännen till 16-åringen) var ju så jävla smart så han gav Matsis nummer till den där människan. Så nu är det terror... Stackars Matsi :( 


Lördagen mådde jag helt okey, Jocke mådde... Ja, lite mindre okey om jag säger så... 
När han hade piggnat på sig så åkte vi till Leksand för att fira en nybliven 50-åring. Sen hem och titta på film. Lagom :) 

Idag har Matsi och Jocke flyttat bildelar och sen har vi vart till Sanna och Tomas i Djurås och lämnat bord och stolar. 
Nu förbereder jag lite mat för grabbarna grus lär ju vara på ingång snart. 

I morgon har jag sambofritt, då ska jag och Clary resna lite i min garderob. Finns alldeles för mycket skit där inne som ajg inte använder.. Som vanligt. 

Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0