Måndag



I helgen har jag jobbat, men idag är jag ledig :)

Eller ledig och ledig, finns väl alltid nåt att göra. Tvätta till exempel...

Katterna rusar runt och leker som orkaner. Skönt :)


I morgon ska jag jobba kväll och på Onsdag är det provtagning för hela slanten! Har en finfin hög med provremisser så det blir nog ett par rör... Tur att de är bra på det dom gör i Leksand eftersom jag är lite svårstucken. Tunna vener som gärna gömmer sig ;)

Det är alltså dags för de förberedande proverna för transplantation :) Så nu får vi se om jag har HIV eller Hepatit! Hur troligt är det egentligen? Jaja, det ska ju göras ;)


I förrgår var jag väldigt lycklig. Solen sken, det droppde från taken och fåglarna kvittrade. Jag gick till och från jobb och tog en lite prommis på lunchen. Men säg den lycka som varar, igår snöade det som bara den! :(  BLÄ!

Nu hoppas vi att våren kommer tillbaka snart igen! Behöver sol och lite bränna ;)

Nu ska jag samla ihop tvätten och sen nörda lite i PS.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0