Lördag


Ikväll är det jobb som gäller! Sen smörgåstårta hos Porran :) Det gillas.

Igår flyttade vi lite grejor, vart fan ska allt få plats? Sen käkade vi lite med svärisarna och jag tog ett glas vin med svärmor. Rödtjut är goda grejor det ;)

Med katterna går det bra, Seifer och Ziggy är helt jävla galna! Tror inte dom sov så mycket inatt, dom busade mest. Så i morse så dammsög Jocke för det var tussar av katthår överallt. Sen var vi ner på Clas en sväng och när vi kom hem fick jag sopa. Fan vad dom fäller! Men det är värt det :)

Förkyld som en gammal get är jag också... Drygt som fan.. Men med tanke på att det har vart en hel del sjukdom på jobb för att de flesta har vart förkylda så var det bara väntat förr eller senare..

Nu ska jag börja göra mig i ordning för jobb.

Ha en bra Lördag!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0