Blindstyre!



Jobb idag, inget nytt på den fronten inte!

Ja förutom att Dorran var förbi och visade upp sitt supersexiga öra och hon är portförbjuden på jobb i en vecka till... Hmm... Tänk om de kunde göra rätt från börjar istället? Det låter ju mycket smartare tycker ju jag i alla fall.

Fick en störtchock på jobb idag, träffade på en som jag inte hade räknat med att träffa på där! Jisses... Jaja, det kunde ha vart värre, det kunde ju ha vart kukhuvudet och det var det inte. Den här gången... Håll tummarna för att det aldrig händer.


Efter jobb skjutsade jag Maggot till Leksand för ett par ärenden. Hon har opererat ögat så hon kan inte köra själv. Helt förståeligt när ögat set ut som typ...slafs eller nåt...


Jocke jobbar kväll så middag har jag ätit med Clary! Bjöd upp henne på våfflor men hon skulle göra åt lillebror så jag åt där. Glass till efterrätt! :) Gottigott!

Fy fan vad skönt att det är lön i morgon! Ska jobba kväll sen och helgen är ledig ;) Men då ska det städas lägenhet. Sånt lär ju också göras. Ska bli så skönt när det är färdigflyttat och klart :) Snart så...


Nu ska jag slappa lite i soffan innan Älsk kommer hem...

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: dorran

haha, nja nu var inte just dej jag tänkte på:)

pöss

2010-03-25 @ 21:17:03
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0