Tululu!


Skjutsade Tessan till jobb för Per är kräksjuk :( Jockinen får skjutsa hem henne sen, lite långt att gå kanske ;)

Idag har jag beställt min nya leksak!! Det bara kliar i fingrarna efter den! Känner att kreativiteten är på högvarv, det här kommer att bli skoj!

Om ni ser två muppar som kryper på marken på ängar och skog framöver så är det nog jag och Tessan :)
Jo, jag är lik min mor ser ni, på alla sätt och vis, men det är lugnt. Tar det som en komplimang nu på äldre dagar när folk säger att jag är lik henne :) Jag menar, en starkare kvinna får man leta efter.

Men i alla fall... Nu har jag nyss ätit lunch och kl fyra ska jag jobba! Sen ska jag vara ledig tills på Torsdag, förhoppningsvis kommer min leksak senast Onsdag så jag hinner grejsa lite innan det är dags för jobb :)



Bara så ni vet så är det lättare att se andras fel och brister än sina egna. Det gäller då alla. Det är ju alltid lättare att skylla sin olycka på andra än att ta konsekvenserna även om man själv har satt sig i skiten...

Ibland måste man ta ett steg tillbaks och se sig själv i ett annat ljus, vad har JAG gjort för att det ska bli så här?

Det kan inte alltid vara andras fel.

Det krävs minst två för att dansa tango....Eller Polka :)


Och nu lämnar vi den diskussionen!




Hur som haver så är jag lycklig, och det är väl det som är meningen? <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack hjärtat. Jag beundrar dig - din styrka och ditt "jävlar anamma". Du har alltid varit klok och din visdom blir allt större. Jag är glad och lycklig för att du är glad, lycklig och älskad.



Med kärlek

Mamma

2010-06-16 @ 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0