Måndag igen

Idag har jag jobbat och i morgon blir det jobb igen! Sällsynt... *ironi*


Helgen har vart helt fantastiskt rolig! På Fredagen var vi till Tessan och Per och grillade med lite trevligt folk och på Lördagen blev det tjejernas afton!

6 tjejer som röjde runt! Eller fem då eftersom vi tappade bort en på vägen, men det verkade hon inte ha nåt emot..

Jaja, det blev baren där vi träffade en massa trevligt folk (och andra drägg) blev bjudna på drinkar, det blev sång och en helvetisk mycket skratt! Så jävla roligt!

Men vad är en utekväll utan bråk? Fick lov att hålla i två så de inte skulle slå ner en person... Visserligen är det inte mitt problem... (Vaddå? jag har inte gjort nåt?) Men ändå, det är så jävla onödigt att slösa ett inträde och en trevlig kväll på den. Men men... Skoj som fan var det!

Hedlund skjutsade hem oss och jag cyklade hem ;) Stackars Jocke, han blev naturligtvis väckt :P

Igår så mådde jag oförskämt bra! Lite seg men det är väl inte så konstigt? ;)

Käkade pizza till middag så då blev det ännu bättre!


Nu sitter jag och väntar på att Dorran ska sluta jobba ås vi kan åka till Borlänge!

Tjugo minuter kvar!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0