Lololalaooo!


Helt plötsligt var det Torsdag igen! Konstigt!

I Tisdags blev det som sagt öl. Jag och Tessisen spelade RockBand och Lips. Tycker lite synd om grannarna så här i efterhand men gjort är gjort :P

Jaja... Vad gör det om hundra år?


Wohoo! Trummor!


Roligt! ;)



Igår gjorde jag inte så mycket. Var till Jockes Farmor som fyllde år och sen jobbade jag. Lugnt och stillsamt...

Idag har det vart jobb 7-15. Men fy fan vad jag inte ville gå upp i morse! Jocke och Larsson åkte ut och fiskade vid 5 (puckon) så det var jag och katterna i morse :)

Men väl på jobb så flöt det på bra! Till skillnad mot vad det gick för Dorran. Men jag gick över och hjälpte dom lite... Ibland är man snäll ;)



Men ja just det! Hämtade min Leksak i går.... Det här blev det:



Canon EOS 1000D :D

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0