Jojomensan


Snacka aktiv dag! Först jobb 7-13:30, Med Sandra och Mariiiiii! ;)

Hem fort som fan och byta om för lite kaffe med svärisar och Jockes Farmor.

Vi var upp till kåken en sväng efter det men hann inte ens in genom dörren för då ringde Clary, "Jag har fått punktering!". Stackarn stod vid trollkrogen så vi åkte dit och försökte laga men det var ventilen som var paj. Så Jocke fick byta däck.

Sagt och gjort. Iväg och handla och sen drog Jocke på fiske med Larsson och Marie. Ovanligt va?

Jag åkte och tankade i Insjön för hutlösa 13:62 ( men bara en hundring), Sen åkte jag till Leksand och tankade för 13:02 ;) Tack Volvo!!

När jag kom till kvarteret så gick jag till Leif och Clary och snyltade till mig middag! ;) Gott som fan var det! Dom kan laga mat! Sen fick jag naturligtvis ångest och fick lov att gå en snabb promenad.... Utan IPod! Batteriet var ju fasen slut så nu ligger den på laddning tills i morgon ;) Efter promenaden blev det lite sit ups och Pump med hantlar! Så  man skulle ju kunna säga att jag har gjort mitt idag :)

Just nu är jag hemkommen efter att Ellinor och Valle har vart och provkört k50n, verkar som om jag blir av med den i morgon... Då kanske det blir en systemkamera till Tant Dessie ;)

Vi får se, jag är bra sugen i alla fall... Men det får vi se i morgon ;)

Nu ska jag nog dra av mig träningskläderna och skutta in i duschen, Prinsen kommer ju hem snart och luktar fisk ;)

I morgon är jag ledig och då får jag mysfrukost av min kärlek! <3

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0