Jobb och Bilar


Jobbade dag idag.. Var olagligt trött kan jag lova! fattade inte var det var för jävla åkerspöke som stod i spegeln och tittade på mig i morse när jag borstade tänderna. Då är det illa!

Efter jobb, som jag inte tänker orda så mycket om för det gick som det gick och det blev som det blev, så for jag hem och bytte kläder och slaffsade på lite smink i ljusets hastiget. Nästan i alla fall...

Iväg till Borlänge med Jockinen för Streetmeet 2010! Vär där vinkade Matsi in oss i området med biler som sätllde ut och Simpan kom och hojtade; Jag fixade sista tiden till dig! Skynda dig! Sååå.. Då fick Jocke mäta ljudet i 855:an :P

Första blev en 133,2 dB och andra försöket blev 139.8 dB. Inte så illa pinkat faktiskt :)

Efter det åkte vi till max och åt och käkade lite glass, sen var det dags fär Garaget-träff. Trodde vi i alla fall... Så vi passade på att åka runt fort och muppa loss totalt! Roligt :)

Men sen blev det i alla fall garaget-träff en stund. Men det var inte så mycket folk så vi drog rill Falun och muppade runt där ett tag :P

Men efter ett tag så lessnade vi på det och jag och Jocke åkte till Rättvik för Svampus hade tråkigt, och jag fick köra =) Inte så ovanligt men ändå, det är ju skoj!

Men sen blev det som det vart så Jocke är och kör runt Svampus i Rättvik i nån raggarbil och jag sitte här hemma. Orkade inte följa med. En annan har ju jobbat sen 7 i morse och sen varit på språng hela dagen. Känner nu hur trött jag är...

Men lika bra att hålla sig lite pigg för jag ska ju hämta Jocke sen :)

Men nu ska jag slappa lite, kanske sova en stund :P

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0