Hoho


Inte fan blev det något hemmasittande igår efter att jag skrev inte... Matsi och Simon hörde av sig så vi åkte finfin karavan till Leksand. Ställde bilarna på Konsumparkeringen och gick och drack kaffe hos kaffe-tanten. Fan vad skoj det är att stå och titta på folk bara!

Det kom i alla fall fram att Simon är baseball-spelare från Tysklad. Originalet! Det ni! ;)

Men i alla fall, vi hade det grymt trevligt med mycket skratt :)

Kom hem strax efter ett, skjutsade hem Simon. Sen blev det pyjamas och sängen. Men jag hann bara sova en halvtimma innan Jocke ringde. Så full fräs till Rättvik och hämta honom, Det var ganska full fräs på Svampus också ;)

Så hem igen. Vi kom väl i säng vid en tre-halv fyra så idag vaknade jag vid ett... Inte så bra men det kvistar! ;)

Nu har jag jobbat och sitter och dricker en kall en :) Gott som fan!

Jocke är ute och skruvar nåt steg med nån ;)



Just när det har vart lugnt och stillsamt så smäller det till igen, kan det aldrig få vara lugnt eller?
Från aningens väntat håll men ändå...

Och nej, jag skriver inte om hur jävla bra jag är! Jag skriver om hur jävla bra jag har det! Skillad... Nej jag är inte bäst, vem fan är det? Finns ingen som är felfri och allra minst jag. Men man ska sopa framför sin egen dörr innan man ger sig på någons annan, Sten i glashus osv...

Och ja, jag fattar irritationen, det gör jag faktiskt. Det är jävligt tufft när någon man har räknat med inte finns där längre. Men fundera på varför nån gång.
Jag har inte brytit förtroende, det som har sagts har inte gått vidare... Kan jag tro det samma??

Jag är trött på att vara reservkompis som bara duger ibland.

Mina vänner är jävligt rensade, det är nämligen få som jag kallar vänner. 99.9% Kallar jag bekanta. Det är en enorm skillnad!

Inte vet jag om det är mindre fjortis att ta det här eller på Facebook men jag bryr mig faktiskt inte, i bloggar skriver man som man känner och det gör jag. Det är fortfarande MIN blogg och MINA tankar om saker och ting. Visst jag skulle kunna säga det face to face men jag inbillar mig att det skulle gå in i ena örat och ut genom det andra. Vissa gör ju helt enkelt inte fel utan det är ju bara alla andra...

Drama! Igen....  Låt mig vara sjuk ifred......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0