håhå jaja


Jobb gick skitbra! Jag och Sandra la väl typ alla och Marann hann inte med alls verkade det som. Ja hon diskade i alla fall ;)

Nu ska jag gå och lägga mig i min oäktenskapliga säng och sova bredvid mannen i mitt liv <3

Fattar inte vilken tur jag har som har honom o mitt liv... Livet är bra konstigt...

Äkta kärlek, Något som jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva. Är så jävla lycklig så jag kan spy :P




Min kärlek och jag. Bild av Tessisen.




på Lördag är det 30-årspartaj! Hinkan fyller ju på Söndag ;)  Ska bli skoj men vad fan köper man i present då?

Det löser sig nog. Får slå ihop mitt huvud med nån annan.


Nivån på Facebook fortsätter vara låg idag ;)

Vissa kan då rättfärdiga allt dom säger och gör. På ett sätt rör det mig inte i ryggen och på ett sätt blir jag skitgrinig. Det är ju sån jääääävla dubbelmoral!

Men ja, det får stå för henne helt enkelt ;) KARMA!!!!!!


Men nu blir det sängläge med Prinsen av alla Prinsar! Mannen i mitt liv och den finaste som finns <3


God Natt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0