Det som var



Hello!

Hur är det?

Idag har ännu en dag gått... som de brukar göra visserligen ;)

Var in till Leksand och lämnade ett rör med blod till nån som var ganska halvusel på att sticka... Men hon fick det hon skulle ha i alla fall så det var ju inte mer med det!

När Jockinen åkte till jobb så handlade jag och Sandra på närbutiken och jag fick pussa på Colin lite och prata med Tina och gemensamma bekanta.. Jag tänker fan inte gå så långt så jag kallr de för vänner i alla fall för det vore att ljuga och det gör jag inte! :P

Åkte hem till Bästaste Tessisen och fick mig lite kaffe och tjöt. Mycket trevligt! Vi är ganska lika hon och jag :) Konstigt va?

Nu sitter jag och dricker en öl medans jag väntar på el prinso som ska komma med pizza efter jobb. Ingen idé att jag går ut eller nåt.. Man kanske får nåt smittsamt då.. Vad fan vet man?

Men i alla fall... Jag kanske ska berätta ltie om Onsdagen?

Vi var ju ute med jobb och käkade och Annica x2 drack öl innan vi åkte in. Väl inne var de flesta en aning sega på att komma in...

Jag var så hungrig så jag började äta på Dorrans tallrik också! Vad fan, hon får äta fortfare om hon är rädd om maten ;)

Sen satte vi oss ute jag och Annicorna. Sen hämtade vi Sara också :) Där satt vi och hade roligt medans de andra åkte hem en efter en... Kan ju tillägga att Brittis var så het så det var inte klokt! Grrrrr! ;) Haha!

Men men, Flickorna krävde raggar-runda så vi packade in oss i 740n. Annicorna hittade en grej så de försökte dra i gång bilen men det gick inte så bra ;)

Dorran drog på stereon på högsta volym när jag satte i Refreshments-skivan. Så var 6x9.orna inte slut förr så är dom nog banne mig det nu! Men jag har ju nya att byta med så det gör ju inte så mycket. Jag är expert på att spräcka dom där...

Jaja, i alla fall... Hem kom vi och roligt var det! Men nästa gån får Jockinen köra så får jag också dricka öl och vara full! :)

I morgon blir det jobb igen.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0