Uppdatering ta mig tusan


Ja vad har jag inte gjort den gågna veckan?

Har ju jobbat naturligtvis och i Tisdags så åkte jag till Stockholm nästan direkt efter jobb.

Lite trevligheter med systrarna och syskonbarnen :) Mycket trevligt!

På Torsdagen skulle jag åka hem men innan dess så gjorde jag och Semira stan. Inte så där jätteupphetsande men jag handlade lite, bland annat en present till Tessan :D Det kommer bli så fint så!

Sen har jag jobbat hela helgen och idag har jag vart ledig. Skönt! Jocke ha börjat jobba idag, hoppas det går bra för honom men det tror jag att det gör. Får höra allt när han kommer hem :)

När han har jobbat har jag tvättat, tagit en promenad med Fabbe och pratat lite med Rolle, sara och Clary. Gosat med Colin också naturligtvis :loves:

Ja just ja! Igår grillade vi! Trevligt värre! Matsi var med så nu tycker vi att han ska flytta till Insjön ;) Då kan vi leka mycket oftare :D

Jag var barnvakt som det brukar bli, jag gillar ju bäsar jag och dom gillar mig. Så jag tog hand om Colin. När jag kom hem var jag helt nerkräkad men vad gör väl det?! Söt-bäsen! <3



Det har vart värsta turerna om mina pengar jag ska få tillbaka... Jävla kommun att vara seg! På Onsdag får jag dom, 6 dagar innan lön.... Jaja, då hinner jag inte slösa bort så mycket i alla fall ;) Men fatta, nästan halva min lön har jag vart utan. Drygt... 

Men vem vet? Då kanske jag kan köpa det jag vill ha den här månaden? Det vore väl fränt? :) 

Jag har ringt och bokat räkkryssningen också, så nu är det spikat :P

Imorgon blir det kaffe i Mjälgen, Tessan har ju semester :D

Nu ska jag titta på tjockisarna på tv ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0