Snart är det dags!


Jajemen! Imorgon är det dags för vår efterlängtade tjejkväll! Räkkryssning för fasen :)

Får försöka styra upp så de andra gästerna får rätt mat också... Vilket någon i vårt sällskap har lyckats muppa till. Jaja, det ordnar sig nog, vi får ta det när vi går ombord... Skoj ska det bli i alla fall! :D



Igår var jag och Jockis och fiskade lite. Vet ni vad? Jag fick en Regnbåge! :P Såg när den högg. Inte för att den var så gräsligt stor (0.7 kg) men jag har aldrig fått en regnbåge förut och nästa blir väl förhoppningsvis större :D


Idag ska vi iväg och storhandla lite hade vi tänkt. Svärmor ska följa med så det blir trevligt! Sen får vi se om vi fiskar lite till ;)


Just nu vill jag bara att min mobil ska komma!!

sugen som fan!


Men nu har jag funderat lite igen... Är det itne konstigt hur vissa får konstiga sjukdomar och ont av ingenting? Hur man kan få värstaste felet av att ha gått upp för en trappa eller nåt?
Eller hur en åkomma han ändras till en annan? Jaja, vissa gör vad som helst för att bli sjukskriva och att folk ska tycka synd om dom :P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0