Hmm...


Idag har jag fikat med Tessan! Det var roligt ;) Spelade lite innebandy med A också så han blev lite glad. Men jag tycker nog att de spelar med konstiga regler där borta i Mjälgen ;) Måste vara nåt kulturellt...


Idag kom Syster till Sverige och hon stannar i två veckor, måste ta mig en tur till min hemstad för ett besök... Vår Hufvudstad för er som inte visste det. Ja jag är 08a...   Men i hjärtat är jag Leksing ;)


Idag har jag hunnit bestämma mig för att byta bil och ändra mig lika fort! Motorbyte känns väl lite sådär faktiskt.... Hade det bara vart turbon så visst men motorbyte är aningens overkill... Det blir Raggar-Volvo ett tag till!

Men varför fanns det inte ac 1989?? ;P



Jag har fundrat på en grej, alla dom här som skriver på facebook att dom tränar ca en miljard gånger i veckan och är typ besatta... Hur mycket tränar dom egentligen? Tränar de överhuvud taget eller skriver de bara så för att det ser bra ut? Nåt att tänka på kanske?


Appropå träning; Var hos sjukgymnasten i Leksand i Måndags och fick ett träningsprogram, måste ju träna upp konditionen och muskelmassan innan operationen som blir av så småningom. Ju mer tränad man är, desto bättre fungerar kroppen och transplantatet... Så, det är bara att köra igång.
För mig har det inte så mycket med att jag tycker att jag är fetast i världen, jag gör det för att min framtid hänger på det, utan att överdriva faktiskt.

Hade det bara handlat om att jag ville bli smalare så hade jag bara kunnat pula i mig lite microlax och sånt så hade det vart fixat på nån vecka! Har hört att det är ett väl beprövat sätt och att det fungerar!
Sen att man inte klarar av att skita utan laxermedel som en 90årig gubbe det är ju en annan sak. Man är i alla fall smal!!!! Och det är ju jääävligt viktigt, eller hur?

Eller så kan man helt enkelt äta smala ostbågar, eller hur Annica? :D

Ja, skit sak samma!

Funderade på att gå ut och vara lite full, glad och aggressiv ihop med Tessan på Lördag men jag kom på att jag jobbar Söndag :( Har ju bytt med Lotten.... Dumt...
När Jockhans ska till Norge och allt! När katten är borta.... Humdidum ;P
Nej då, nu ska ni inte få nåt för er, jag kan vara lika full när han är hemma, fullare faktiskt för då hämtar han mig och passar upp på mig dagen efter :)

Det är tur att man har det så jävla bra ;)

Men nu ska jag sluta svamla och skutta i säng och läsa fjärde boken av Häxmästaren. Ni vet, fortsättningen på Sagan och Isfolket? Plus att det finns en serie efter häxmästaren också så jag har ca 40 böcker att läsa! *lycka*

Så God natt på er mina små lamm.... Hoppas ni får trevliga porriga drömmar i natt ;)







Kommentarer
Postat av: Tessan

Hihi! Du ska se vilka regler han har när vi spelar fotboll! =P



Visst är det härligt att bli bortskämd dagen efter av sin karl? fniss

2010-07-07 @ 06:44:09
Postat av: dorran

mmm...äter man smala ostbågar så blir man smal!!!! haha..stackars Lotten!!!!

2010-07-07 @ 08:14:34
URL: http://annicass.blogg.se/
Postat av: Annica

Precis Dorran...haha dom tjocka är ju godast och bäst, ingen protest hahahahahahaha

2010-07-09 @ 20:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0