Tisdag


Undrar när jag ska ta mig tid att tvätta lite? Tänkte ju göra det i morgon men jag går då rakt inte upp kl 7 för det! Glöm...

Får bli på Fredag.

Sitter och tittar på 2½ men, Babe har rymt till Mora så jag myser med Bebisarna :love:

Var nyss upp till Noret och tankade, så lite nytta har jag gjort idag i alla fall ;)

Fiffi tog över mitt gamla bilbatteri för han skulle ha det. Vet ni vad han skulle ha det till då? Till Moppen! Hur i hela världen har han tänkt nu då tro? Det går typ 3 eller 4 moppebatterier på ett bilbatteri. (I storlek dårå).
Jag undrar vart det ska få plats? Mellan fötterna kanske?

Ska bli mycket intressant att se :)

Snart fyller jag år också... Jag har räknat ut att om varje Facebookvän jag har ger 500kr var så får jag ihop till en Subaru Imprexa wrx! Eller finfin V70! I alla fall så skulle jag kunna köpa en av drömbilarna och det är fan inte fy skam!
Så börja skramla nu! :thumbup:

Soffläge nu då.

Puss och porr <3


Kommentarer
Postat av: Neha

7 känns väldigt tidigt om man har chansen att sova

2010-01-05 @ 23:58:27
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0