Söndag


Hur står det till med er?

Här är det bara fint :)

Efter xbox och öl igår så sov vi väl inte så himla bra tror jag. Vi vaknade ganska precis samtidigt och jag trodde att klockan var runt en 6 eller nåt men detn var 2:44... Kanske inte läge att gå upp?

Vi somnade i alla fall om och vaknade igen runt nio.

Sen har vi spelat Tomb Raider och farit runt lite.

Vi har lämnat in min dator på reklamation så det kommer bli nnu mer sporadiskt bloggande den närmaste tiden. Hur i hela fridens dal ska jag klara mig utan dator? Har ju läst alla mina böcker... Kanske läge att börja om på Isfolket kanske??

Ja vi får se.

Nu är det mat, sen blir det jobb.

Puss och porr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0