Rast!


Jaha nu har jag rast igen.... Röka snart, ska bara skriva ett par rader här då :)

Jag och Tina jobbar på. Drygt är det idag och trött är jag allaredan! Men jag ska ju vara ledig ett par dagar nu så jag har ju i alla fall något att se fram emot ;)

Uselt att Jocke naturligtvis jobbar de dagar som jag är ledig, det slår ju aldrig fel. Men det är väl så det är.
I am not klaging ;)

Hoppas att min dator har reparerat sig själv på det här dygnet nu... Kan inte med om den är trasig! Orkar inte...

I morgon ska jag upp till kåken och hitta garantipapperet tänkte jag. Lite andra roliga grejor slinker nog med också...

Hmhmhm... *smider lömska planer* ;) Pullan, u know what I am talking about!

Puss och porr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0