Nu så!



Nu är det nästan ett dygn sen jag skrev. Blev lite bortrövad igår efter filmen. Vi åkte till Mats och tittade på Köping-människorna. Höll på att dö av skratt när en i programet visade sin ascoola baslåda han hade i som mopedbil!

Nja, du slår inte han i Hedemora som har en svart mopedbil,tonade rutor, baslåsa och neonljus under "bilen"! Det är ta mig faan en syn för gudar ;)

Idag har jag och Fiffi vart på Facket och skrivit klart våra verksamhetsberätelser för året. Men jag har ju naturligtvis glömt flera andra saker.... Som vanligt..

Vi får se om jag kommer ihåg att tvätta i morgon i alla fall! :D Kankse bäst att skriva upp det i kalendern. Fan vad jag är glömsk!

Nu ska jag försöka ta mig till affären i alla fall... Röksugen är jag också, som en gammal get eller nåt...

Puss och Porr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0