Nu börjar det...


Falun idag, läkarbesök och besök hos Njursköterskan.

Fick en fin lila pärm som jag hade behövt bättre för 3 år sen men bättre sent än aldrig eller nåt...

Besöket hos ssk gick väl bra, vi pratade lite allmänt så det var helt okey. Ska träffa henne igen och då blir det antagligen mer att tala om.

Besöket hos Doktor Anders gick även det bra. Jävligt deprimmerande som vanligt men vad fan. Bättre nu än sen! Värderna var ju si så där. ca 15% funktion kvar så nu har det dragits igång en transplantationsutredning på mig. Hjälp liksom!
Så om det finns någon sm är megafrisk, har ett BMI under 30 och känner sig manad. Hör av dig ;)

Känner mig ändå lyckligt lottad som mår så bra som jag gör (eller bra och bra, allt är ju relativt)

Men nu är det på gång i alla fall!!

Önska mig lycka till för faan! :)

Puss och porr

I Love you Motherfuckers!


Anledningen till att det är uselt med bilder nu för tiden är att min dator är på lagning och jag lånar datorer där jag råkar vara :)
Så du som undrade vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0