Jobbelijobb!



Jobbar igen dårå....

Min jävla dator verkar död, fucking hell... Det var det sista jag behövde just nu kan jag säga.

Har allt på den där jävla datorn, bloggkoder, Ps, bilder osv.

Men nu vet ni i alla fall vad jag önskar mig när jag fyller år ;) As if...

Inte fick jag igång bilen heller, helt otroligt att jag orkar gå till jobbet! Jag som är så jävla lat.. Eller hur Dorran? :) Du vet vad jag pratar om.
Men jag slipper i alla fall gå hem i kylan, ska sova med Prinsen och Bebis :love:

Om man skulle ta och farma lite innan jag och Sussa ska sätt igång med görat!

Puss och porr!!


Och nej, jag bloggar inte på arbetstid, jag har rast!!

Kommentarer
Postat av: dorran

helt otroligt att du orka gå;)...pözz

2010-01-06 @ 18:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0