Jag kom ihåg!!


Gratulera mig! Jag kom ihåg att tvätta! ;)

Jocke hade Apt till fyra idag och sen kom han på lite kaffe, fikade lite kladdkaka sen :)

Nu funderar jag allvarligt på att gå och lägga mig faktiskt. Är röksugen som en gammal skosula men nikotintuggummi känns inte så himla rätt just nu....

Blir nog lite konstigt att ha en stor säng för mig själv i natt men ganska skönt också ;) Eller för mig själv, jag har ju två katter som kan bre ut sig värre än två grand danois för tusan!

Tycker inte om att trängas på nätterna men det är ju faktiskt ganska mysigt, om man trängs med rätt person då naturligtvis....


Nähä, säng du då kanske snart... 

Puss på er!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0