Glassigt!


Hur har helgen vart då?

Jo, igår ringde lilla Dorran. Hon och Monica hade vart på utställning med lilla vovven och Monicas v70 gick inte så bra. Så jag for hem till Dorran och hämtade Sääben! Wohoo!!! Sääb!!
Jag och Jocke åkte till Borlänge där de stod och var förbannade på otrevliga mackarbetare. Fullt förståeligt.

Så, vi åkte Sääb efter v70:n och hem kom vi. Monica kom till Rättvik sen också så det ordnade sig i alla fall :)

Cruising på riks70 mitt i vintern är ju fint ;)


Hem och sen fick jag kinamat av hjärtat! =) Gött! Vi skulle egentligen kolla på film också men i var så trötta så vi sov i stället.

Film blr det nu med lite Ben n Jerrys!

Puss och porr!

Kommentarer
Postat av: dorran

mmm...tack tack igen min vän

2010-01-31 @ 21:47:28
URL: http://dasiyduke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0