Fredag- Smedag (?)



Kom försent i morse... trots det faktum att jag började kl 8:00 och somnade innan klockan var 22:30.. Hur lyckas jag egentligen? Ja, jag var ju bara ca 5 minuter sen egentligen för då stod jag i omklädningsrummet och då är man ju på plats, eller??

Innan klockan var 9 så hade jag ont i huvudet. Inte så konstigt eller hur Dorran och Annica?

Vinkade av Ärstin som skulle på trevlig utflykt och jobbade på :D

Blev bjuden på god lunch idag <3

Nu blir det lite kaffe!

Puss och porr


Idag har Städ-Marie städat! Fränt va? :thumbup:


Kommentarer
Postat av: dorran

inte alls konstigt att du hade huvevärk, det har nog jag fem över sex i morgon oxå:(

så du menade att städ marie städade i dag...hmm....änte könstugt

2010-01-15 @ 15:52:09
URL: http://dasiyduke.blogg.se/
Postat av: Marie Markkanen

å de va den enda dan den här veckan som det blev gjort hihi ;)

2010-01-15 @ 18:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0