Datorlös!


Det känns verkligen konstigt att inte ha någon dator :(
Som tur är så kan jag låna hos Pullan elelr hos Jocke.

Sitter hos Pullan nu, vi har vart i Leksand och ätit thai-Buffe! Gott som fan! Gjort lite ärenden in på Leksandsbostäder och Hemköp också.
Vi tog ju naturligtvis raggarrundan också, kör man 740 så gör man ;)

Inne på Hemköp så såg jag att de har ju Ben n Jerrys-glass, det har ju jag absolut förträngt! Jag var ju tvungen att köpa... Tror att Indianerna börjar närma sig passet...




På Söndag ska jag tydligen ha ljusparty också! Då ska jag fasen beställa de där ljuslyktorna jag vill ha! Födelsedagspresent till mig själv. För ni kommer väl ihåg att jag fyller år snart?
Volvo v70 vill jag ha! En svart! *hint,hint*

Nej då, kramar går bra det också ;)

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: dorran

jaha då avbeställer jag den rosa v70 då;)

2010-01-19 @ 18:23:50
URL: http://dasiyduke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0