Vill ha en egen!


Så där ja!

Då har jag skjutsat iväg Jocke och Mats till Rättvik. Dom och Hampus ska käka på bowlingen och ta ett par öl. Det tjatades om att jag skulle följa med men vad fan, nåt ska dom väl kunna göra utan mig eller?

Erbjöd mig i alla fall att köra dom så så blev det ;) Inte nog med det, Jag fick köra Jockes 855:a :love:

Åh vad jag vill ha en sån! Fast svart då naturligtvis... Eller en v70, fast det visste ni ju redan :)

Nu är det bara att vänta tills de ringer och vill hem. Av någon anledning känner jag på mig att det inte blir så sent. Dom är ju inga party-djur direkt ;)

För ett par veckor sen så satt dom i ungefär 100 år på Max och pratade vad dom nu pratar om... Ja, så länge dom har roligt så missunnar jag dom inte ett dugg!!

Nu ska jag kolla på Raw på kanal 5 play, missade det ju i Måndags.

Trevlig Fredag-kväll!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0