Torsdag



Idag har det inte hänt så mycket. Vart in till Noret och fikat med Jennie :) Seb var vi hem till henne och drack lite kaffe med Jöjje. Trevligt ;)

Snacka om att det har kommit snö då! Tog ta mig sjutton 20 minuter att få fram bilen idag... Såg ut som en snögubbe efter det.. Längtar till våren...


Det hände en sak i huset igår. Min granne och vänninas pojkvän gick bort. Inte så roligt och ryktena florerar friskt i byn. Tycker att man kan hålla käften och ge fan i att spekulera så jävla mycket när man inte har en aning om vad man pratar om. När man inte ens vet hur personen som har gått bort såg ut... Orka gotta sig i andras olycka så till den milda grad att en ung persons tragiska dödsfall blir veckans snackis nere på Rätt Pris??
Skaffa ett liv...

Tänker på dig Sandra, det vet du...


I helgen blir det jobb för både mig och Prinsen.. Typ samma tider i alla fall så vi slipper gå om varandra som vi brukar göra...

Saknar min dator, vart fan är den?

Porr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0