Torsdag


Har ju som sagt jobbat idag.... Hade aktivitetstur vilket innebär att man ska... jaa... aktivera de boende.... Lättare sagt än gjort faktiskt. Inte så himla enkelt att hitta på något som ska passa..
Men jag gjorde lite grann. Plockade ögonbrynen på en dam som blev otroligt glad så där fick jag lite plus-poäng i alla fall ;) Tur att nån vill att man ska göra nåt man är rellativt bra på. Hår-rullning är ju inte mig grej.... Har försökt övertala dem att platta håret istället men icke! ;) Ni fattar väl att jag driver? Våra boende har faktiskt humor....


Var till Jocke på lunchen och fick mat.. Fan vad han göder mig den gossen....Illa!  Jag slutade 13:15 idag! (Haha på dig Lotten!) så jag var en snabbis till Jocke ännu en gång innan han åkte till jobb.

Satt hemma en stund och sen ringde Dorran-Porran. Hon hade sett på sex and the city för ett par dagar sen och eftersom de åt pizza där så blev hon sugen... Naturligtvis så ställer jag upp som sympatiätare för att äta pizza med Dorran är typ tradition! Det var väl halvgott men sällskapet är det ju inget fel på.
Tänk sen Dorran när du är änka ett par veckor! Då blir det kaffe och ballkong! :thumbup:

Anyway... Efter "maten" så åkte vi ner på Rätt Pris där Dorran handlade diverse rosa hårprodukter och jag köpte två lila krukor! Nu ska jag bara försöka hitta några tåliga blommor att ha i dom. Tåliga är nyckeordet, jag är nämligen världsbäst på att döda blommor....Av någon konstig anledning...

Jaja.. Just nu tittar jag på CSI:Miami, heligt.... Man måste ju bara älska Horatio! Eller det måste man väl inte men jag gör det ;)

Nu till något helt annat... Ni som erbjudit mig en njure och därmed livet som rellativt "frisk". All kärlek till er! En mer osjälvisk handling existerar inte. Älskar er massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0