Lördag kväll



Idag är det Lördag och grabbarna grus tittar på Melodifestivalen :D Jag tittar på Family Guy vilken får mig att tro att min tv är mer underhållande än Jockes.

Har vart en sväng till Sandra och tittat på hennes nya Crib, det kommer bli asbra när det är färdigt ;)

Känner mig lite hängig så jag funderar på om det är sjukdom på gång. Hoppas inte! Har ingen lust att vara sjuk... Träffade Porran en sväng idag och hon såg då inte så pigg ut om jag säger så.. Går ju en massa förkylningar nu så det är ju inte så konstigt att Porran är sjuk och jag känner mig som om det är på gång. Det händer ju att man blir hostad på ett par gånger om dagen om jag säger så....

Nu funderar jag allvarligt på om jag ska ta ett bad, men det får nog vänta tills efter Family Guy :)

Ha en bra kväll!

Puss och Porr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0