Jag tar igen lite...


Blev inget bloggande igår ser jag. Fanns väl inte tillfälle till det...

Jobbade 7:30-13:30. Jag och Lotten jobbade som två jävla svin rent ut sagt! När jag fick gå hem så dog jag på soffan...Var inte i form för någonting alls.

Jocke hade Apt till 16 och då kom han förbi. Sen åkte vi till hans föräldrar och fikade. Sen til Hotellet för lite årsmöte och mat :) Trevligt var det, Marjanne, Anna-Katarina, Clary och Mona-lisa satt vid oss. Vi "njöt" av underhållningen ;)

Vaknade i morse av att vären i lägenheten var obefintlig... Kallt som fan! Jocke var redan vaken och låg i soffan och tittade på OS.
Sen fick jag kaffe och sen hem för lite tvätt (som aldrig hinner bli torr...)

Har vart till Djurås och köpt stolar till 740n som Jocke och Mats ska sätta i medans jag är på jobbet :) Finfina grabbar det där :thumbup:

Men nu lite i magen och sen jobb

Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0