Fredag



God kväll mina vänner! (God kväll till mina ovänner också, jag är inte den som är den)

Idag sov jag länge, till kvart över elva rättare sagt. Steg upp och sen kom Clary upp på en kopp kaffe, ingefär som vanligt alltså :)

Jag och Jocke var till Borlänge och hämtade ett spel han hade bokat. Inte för att hans x-box funkar men då kan man tydligen låna mitt ;) Vilken han gärna får.

Sen till jobb och indag har jag jobbat med Elisabeth! Roligt! Sussa var spring och allt flöt på som en oljad dans, eller nåt ;) Såklart hade vi lite motgångar men det brukar det ju alltid vara så det är inget ovanligt. Teflonöron brukar Brittis kalla det. :)

Fick skjuts hem av Jocke och nu är min stilla undran så här... Tar snö slut någon gång? Det är fint med snö på vintern,(i ett para dagar) men det här börjar ju bli löjligt!!

Jaja, jag har lovat Elisabeth att komma och hälsa på på jobb i morgon en sväng. Sen tyckte Joxzon att jag skulle följa och dricka kaffe med Farmor. Hmm... Ja får vi inte se då hur jag gör.. Det märks.

Puss på er och God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0