Dagen som den har vart idag =)


I morse ringde Porran innan klockan och det är verkligen trevligare än klockan! :thumbup:

Sen iväg till Leksand och fika med Jennie som skulle bjuda på kaffe men hennes äkta man hade stulit hennes kort så det blev jag som bjöd :) Ingen skada skedd, det blir fler gånger!

Vi var hem till mig en sväng och sen tillbaks till Leksand. Jocke slutade kl två och sen var vi till Farmor och fikade och snackade lite skit. Tog med henne till affären så hon fick handla lite förnödenheter också.

Nu är Jocke och sätter i dimmljusen han fick idag och jag har ont i magen så jag bara slappar :(

Kollade tillbaka på några inlägg och inser att det går lite fort att skriva ibland, kanske ska bli bättre på att kontrollera stavning och ordning på bokstäver.. Ja, ni brukar nog förstå vad jag säger i alla fall och det är ju huvudsaken :)



Kidneybönan: Som tur är så har jag 3 (!) som har erbjudit mig en njure. (Ja 4 med syrran men svårt att göra det från Turkiet) Så förhoppningvis ska väl någon passa! Positivt tänkande! :)
Hoppas allt är bra med din nya :)





Sommar, bar asfalt, turbo, kd, vind i håret, Red Bull.... Detta vill jag ha nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0