Bilder



Nu mina kära vänner ska jag snart gå och lägga mig (fast känner jag mig själv rätt så tar det väl en timma till innan jag ligger i sängen)

Men jag tänkte dela med mig av lite bilder från mobilen. Har en halvusel kamerna på mobilen så ni får ursäkta den kassa kvaliten ;)

Ni har säkert sett ett par redan men det skiter jag i ;)




Lilla-syster skruvar möbler! Kvinnor kan, även om de är blonda :)

Jätte-stor Red Bull

Sluta dricka det här? Varför inte be mig sluta andas....

Porran

Klockrent :thumbup:



Vad hittar man inte i Dorrans skåp liksom? Slarvfia!



Jennie <3



Åka Saab!



Jag och Damp-Katten ;)



Sommar, sol och Saab


Så där då.

Jag besparar er mupp-bilder på Dorran och snusk-bilder på Clarys ben. För övrigt så har det där förbaskade benet äntligen läkt!

I morgon blir det som sagt Falun igen. Sen får vi se om det blir Max eller Thai-buffé, jag har lovat Clary att hon får välja men jag hoppas hon väljer Thai :)

På Tisdag åker jag och Clary till Säter och hälsar på mamma. Har ju inte vart i hennes nya lägenhet än... Å andra sidan har hon inte vart i min heller :)

Det blir nog trevligt :)

Nu ska jag se That 70´s show, vad var det jag sa? Ingen sömn än. Men sen ska jag gå och lägga mig!

God Natt










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0