Röntgen

Idag har jag röntgat lungorna! Svårt var det inte i alla fall :)

Linda var med mig och det var trevligt ;) Sen var vi in på Lager 70 och shoppade lite ;) Skojsigt!

Eftersom saaben inte är färdig så åker jag 855a ;) Vilken tur att jag har en sån lovely karl som gör allt för mig <3


Var ut till Tessan och drack lite kaffe och snackade lite skit ;) Det är ju så jäkla trevligt med mina flickor! Bästaste vännerna har jag! :D

Bara så ni vet...



På Facebook kan ingen höra dig skrika!!

JAg säger som Nadja... Ät Skit! :P



Kommentarer
Postat av: Kidneybönan

Ja, lungröntgen är nog den snabbaste och smidigaste undersökning man kan göra :-) Har de börjat med transplantationsutredning nu, alltså?

2010-08-30 @ 18:10:05
URL: http://kidneybonan.wordpress.com
Postat av: Tessan

Men PUSS på DIG va!

=D

Söt du!

Tack för besöket, ytterst treeevligt!!!!!!



Nej, där kan hon väl gasta så mycket hon vill.

Skrattar bäst som skrattar sist..



Kramelikram!!!!

2010-08-30 @ 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0