På jobb igen...



Jaha så var jag här igen! Går kort gör vi också och så förstår jag inte varför jag itne slutar med att ta emot när de ramlar?! :/ Ont!

Får gå hem kl 15 och sen blir det bilsäljeri! Glad och lite ledsen på samma gång.. Men det blir nog bra! :)


Nej min avsikt var inte att såra, jag reflekterade och det har jag väl rätt att göra? Precis som alla andra? Det är rent förjävligt att folk inte kan låta bli andras hundar osv, det tycker jag verkligen, men jag reflekterade bara!

Finns ingen anledning att skicka sms i stil med det där anser då jag i alla fall... Och ska vi gå in på vem som har sårat vem? Nej, tror inte det..

I alla fall var det inte min avsikt att såra NÅGON. Så då var det sagt!


Bajs på er! ;) Nu ska jag fortsätta sköta mitt jobb!

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0