Nu så!


Nu har jag jobbat min jobbhelg!

Imorgon är jag ledig och fy fan vad skönt det ska bli! Har inte så mycket på schemat, först och främst ska jag sova!
Sen ska jag skicka iväg telefonen till han som har köpt den :)

Men snart kommer älskling hem och då har han ett par kalla öl som väntar på honom :)



Saaben är snart färdig i alla fall! Motorn är i och går. Yay! Men... den läcker från grenröret och det lär vi ju göra nåt åt... Den låter som en pruttbil :P

Sen kanske kanske den läcker växellådsolja, eller så är Rolle lite mindre bra på att sikta ;)

Men men, Svampus var förbi idag och fixade växlarna så nu får man i dom också, det kan ju vara bra har jag hört... Så nu är det inte så himla mycket kvar faktiskt...

Nu har jag inte tid med er nåt mer. Det är ju Law and Order! :D

Pussipussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0