Måndag


Verkar som om Volvon hamnar utsocknes hos en tjej :) Får se, hon skulle antagligen hämta den på Fredag.

Idag har jag jobbat! Men det gick bra! Jobbade ju med Sussa, Elisabeth och Lotten Totten ;) Roligt!

Men klart det är aningens kämpigt ibland men vi är ju ganska överens så det går bra :D


Slutade kvart över ett idag, värstaste guldturen ju! Men nu blir det inte fler såna på schemat i alla fall för nu får jag ett skitschema... Men det får funka.. ;)

Just nu har jag slängt i en tvätt och jockis har precis duschat. Ska strax till pizzan och hämta mat. Slött idag :)

För övrigt så kan grannarna fortfarande inte klockan när det gäller tvättstugan :/ Så jävla onödigt...

Jaja, men nu ska jag få mat!

Puss

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det får vara slött ibland. ;)



Du får väl ge grannarna en timer i present då! haha

Puss

2010-08-24 @ 06:06:02
Postat av: dorran

men HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag var ju där en timme oxå faktiskt jue.

2010-08-24 @ 17:57:36
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0