idag är det en dag men i morgon är det en dag igen :P


Jahaa tänker du nu. Har Dessan slagit huvudet i något hårt? Eller så tänker du bara, ja den där dessie hon är ju som hon är :P Haha! Jaa ni... :)

Igår mekade Jockis lite Saab. Jävlar i min lilla låda vad den gossen kan svära! Bort med grenröret och bytte till ett annat men det läckte som ett jävla såll ändå. Bort med det igen och då kom kära Svampus förbi. Han tog bort grenrörspackningen och hittade felet på en gång :P Tur att nån kollar det uppenbara! Men nu läcker den inte i alla fall :D

Nästa problem: Batterilampan is lysing. Inte bra... Men det är väl nåt skitfel det också så det ordnar sig. Idag ska Jockinen ta Saaben på en tur så den fyller sig med vatten. Det är nåt som ska öppna sig när det blir varmt... Ja i alla fall.

det är på gång i alla fall!


har fått ett gäng skambud på Volvon. Byta mot Fiat-79 och nån tusenlapp emellan? Nej du tack!
Du får 5000 så tar jag den nu! Nej tack, jag ger fan inte bort den! Även om jag vet att en tjej skulle ta hand om min Berit ordentlligt :)  Hon är för fin att ha som vinterbil också ( har jag hört )

Men nu ska jag ut till lilla Berit och ta lite kort invändigt på henne :)

Får se hur det här utvecklar sig :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0