Hello hello!


Idag har vart en ganska händelserik dag :)

Körde Clary till Mora där de tittade på (i) henne både här och där ;) Så nu har jag också sett hennes fina insida! :P

Sen skulle vi till Linda och dricka kaffe men det tog ett bra tag.. Det hade ju nämligen vart en olycka så vi fick stå och vänta i typ 40 minuter.. Drygt men vi hade några kossor som höll oss sällskap och så sjöng vi lite och körde lite Mora Träsk-sånger :D

Väl framme hos Linda så hade vi en trevlig fikastund :)

När vi var i Felvik blev det ett besök på Sibylla ;P Man måste ha nåt annat i magen än en slang med kamera på faktiskt!

Hälsade på Matsi på Volvo en sväng också så lite har vi då hunnit med!

Nu på kvällen har jag torkat rent Volvon och dammsugit lite till. Imorgon ska honju vidare till en ny ägare... En sorgens dag. Men det är dags att gå vidare och hon får det nog bra där hon hamnar....Hoppas jag!
Lilla Berit... Hon har tjänat mig väl, henens höga ålder till trots :D



Blev lite dåliga nyheter idag också... det tycker vi inte om :( Men det ordnar sig förhoppningsvis. Valen är inte många. Det finns bara ett, och går det så går det och går det inte..... Ja...


Fick mig en utskällning av min Läkare igår också.... Sköter mig dåligt med mitt äckel-päckel-snusk-Resonium... Kaliumvärdet låg på 6,1. Vid 6,5 blir hjärtats rytm oregelbundet... Vid 7 är det stor risk för hjärtstopp... Så dags att börja sköta sig kanske Dessie?

Jaa, naturligtvis. Men jag vill fan inte vara sjuk! Jag vill inte ta en massa jävla piller och pulver och ändra kosten och blaha blaha... Jag vill vara NORMAL! Jag vill kunna äta vad fan jag vill, jag vill kunna orka träna så mycket jag egentligen vill, jag vill kunna jobba normala tider! Jag vill inte bli förbisedd på fast tjänst för att jag råkar vara sjuk...

Jävla FAAAAAN!!!!

Men det är farligt att låtsas vara frisk... Tydligen... Så bara att skärpa sig.

Är så jäkla less på folk som gnäller och gnäller (detta är inte riktat till nån speciell, jag bara gnäller allmänt för att jag är deppig så ta inte åt er!!!)

Ja, det är drygt att vara förkyld, ha ont i rygg och arm och gud vet vad.... Men det finns det som är värre!!

Så jäkla less att läsa på FB att folk inte kan träna t.ex. Men ojojojojdå! Klarar man att jobba med sån smärta så klarar man nog att träna... Man måste ju inte lyfta 100kg... Eller?

Och ja, det kanske man skulle kunna säga om mig också.. Men mitt sitter inte där. Har jag jobbat, orkar jag inte träna...Jag vill bara sova... Vad fan, jag skulle antagligen kunna sova dygnet runt om jag fick. Men det gör jag inte...

Men åh! Nu blev det typ dubbelmoral, men snälla, missförstå mig rätt.... 

Anyway...


"Skällde som aldrig förr", Ja men går man inte ut och kollar då vad som är fel?


Jobb i morgon, Jag ska vara glad att jag har ett jobb... ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din kommentarer har verkligen fått effekt...Om din avsikt var att såra, som det verkar, så har du gjort ett riktigt bra jobb idag.Grattis!

2010-08-27 @ 00:33:50
Postat av: Tessan

Jag kan faktiskt säga att jag förstår dig till 200%.

=(

Men vet du, du är unik.

Och du är stark.

Du kommer klara det här.



En del vet helt enkelt inte vad livet är värt, eller har vett nog att uppskatta vissa saker.

Puss på dig!

2010-08-27 @ 09:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0