Bild och ord

Idag har jag vart ledig!

Men jag har hunnit med en hel del i alla fall :)

Väckte Jockis halv nio för kl nio skulle jag infinna mig för lite provtagning.
Så jag tog min marmeladburk med kiss i (Varför skickar dom inte med ett rör för fan?!) och drog iväg.

Åtta jävla rör tog dom... Men ja det lär ju göras. Synd bara att jag inte har vener som vill samarbeta så ofta :/ Så hon fick sticka två gånger men skit sak samma. Det är gjort! Igen...

Åkte hem och käkade frukost och sen har jag inte gjort så hjärtans mycket faktiskt. Men jag har i alal fall hittat nycklarna till mina bilstereo! Fast jag visste ju typ vart dom låg så det kanske inte var så konstigt :P

För övrigt så håller min nacke och rygg på att ta död på mig tror jag... ont ont ont ont :(


Imorgon ska jag följa med Nadja till Borlänge så vi får se hur det går :P Människan ska ha jeans och det är inte bara att köpa jeans det, de ska se ut på ett speciellt sätt :)

Nu ska jag vila nacken!

Puss

För övrigt så ser Saaben ut så här:

Fint som snus liksom! :)

Jag och Fabbis var på jobb och hälsade på

Observera underbettet! ;)

Max vill åka 360!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja du.. Vården i ett nötskal??

Är lika när dom vill att dom ska ta prover i två rör, men dom skickar bara med en etikett till ETT rör. Sen skriver dom fint på en lapp bredvid att två rör ska tas... Där sitter dom stackarna på vårdcentralen och funderar hur dom ska göra, för bara ena sidan av etiketten går ju att få loss - den andra har ju blodmott. klistrat så fint på papperet... IQ...?



Fiiiin fiiin saab! =)

Puss!

2010-08-25 @ 23:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0