Utflykter


Men kära värld vad dagarna går fort! Det är tydligen redan Fredag!

Nu ska vi se... i Tisdags jobbade jag...

Sen var jag ledig på Onsdagen. Ja just ja! Då var jag till Volvo och hämtade lite färg. Sen fick jag sms från Tessisen som hade damp 2.0 så då for jag dit och fikade ;) Jag menar, finns väl ingen vits med att vara deltidssjukskriven om man inte kan åka på improviserade utflykter? ;)

Sen kom Jockinen och så åkte vi allihop och fläskade i oss pizza! Gott si du :) Men inte såg vi några kändisar på Noret :(

Sen åkte vi och köpte cigg och där vid OK så fick vi sällskap av någon Conny.. Hmm.. skum kille det där.
Ut till Heden och sen till Insjön där det färgades hår (blev inte så olika men håret blev i alla fall mjuk och gosigt och det är fan i mig inte fy skam!) och ätning av blåbärspaj och saft ;)

En mycket bra dag alltså! :)



Tessisen i blåsvädret ;)

Igår jobbade Jockinen kväll så då var vi en sväng till svärisarna och fikade lite. Sen gjorde vi faktiskt inte så mycket mer... Skönt :)

Ikväll ska jag jobba, sen blir det jobb heeela helgen!

Men på Söndag får jag i alla fall jobba med Sandra ;)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0