Tuttilooo!



Big surprise! Dietisten tycker att jag äter jävligt klent :P Förvånad? Nix! Jaja, lär väl försöka skärpa mig på den fronten då....

Jobbade några timmar igår... Blir så jävla less och sur på vissa saker.. Bajs på dom!

Sen var jag på möte och det blev ju spännande! ;)  Nu känner jag mig så där lite halvviktig ;)




Nu har jag druckit kaffe med Clary och sen ska jag och Hinkan käka lite lunch :) Trevligt!

Måste förbi glasbanken också och handla till Lördagens festligheter! Fan vad skoj det ska bli! Var så länge sen jag festade runt med mina flickor Hinkan och Fröberg <3 

När Sambon sover så festar jag ;) Helt riktigt och rätt!



Nu ska jag göra mig i ordning och kasta i mig mina piller och sen åka!

Roligheter!!

Pussipussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0