Ont och blodvite



Fasen det gör ont i munnen....:(  Blodar med....

Men jag har hört ryktas om att jag ska få tårta i morgon så då ska jag fläska lite, gammal och fet som jag är.... Eller hur var det nu då? Å andra sidan var det ju jag som "vann".. Bittert kan jag tro... Haha! Looser! ;)

Nä fy fan, knark verkar göra mig skadeglad... Eller är det bara så jag är?? Den stora frågan.. Jaa... Ingen idé att förneka, jag är en falsk bitch :) Men det jävliga är att jag är bäst ändå. Ödmjuk ska jag lägga till på listan också tror jag..Hmm....

Vilket jäkla babbel det här blev då.. Jaja... Ni är ju vana så skit sak samma :thumbup:


Åh! Nu vill jag dricka kaffe med Tessisen i solen! <3


Bajs på er ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha sötnöt!



Det kan vi la ordna en dag här, eller hur? ;)

<3

2010-04-14 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0